Cliëntenraad

Voor de Cliëntenraad van Haaglanden Clinics staat goede zorg voor alle onze cliënten hoog op de prioriteitenlijst. We vinden het dan ook belangrijk dat cliënten en bezoekers kunnen meedenken over wat er binnen Haaglanden Clinics gebeurt.

De Cliëntenraad van Haaglanden Clinics behartigt de belangen van de cliënten die behandeld worden of zijn, binnen Haaglanden Clinics. Zij kunnen meedenken over de kwaliteit van zorg en onze dienstverlening.

De Cliëntenraad mag gevraagd en ongevraagd adviezen geven aan het bestuur van Haaglanden Clinics. De rol van de Cliëntenraad staat beschreven in de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen (WMZC)

Onze cliëntenraad bestaat uit 3 leden

  • Zij hebben brede belangstelling voor de gezondheidzorg.
  • Zij zijn bekend met Haaglanden Clinics.
  • Zijn goed in staat om uit het oogpunt van de cliënten van Haaglanden Clinics de zorg te beoordelen.

Contact met de cliëntenraad:
Voor de Cliëntenraad is het contact met u onmisbaar.
Deel uw ervaringen, uw opmerkingen, tips en vragen met ons.
U kunt contact opnemen met de Cliëntenraad via clientenraad@haaglandenclinics.nl

Heeft u een individuele klacht?
Neem hiervoor a.u.b. contact op met de klachtenfunctionaris via klachten@haaglandenclinics.nl

 

Actuele wachttijden

Wij willen u graag snel van dienst zijn. We houden elke week onze actuele wachttijden bij.

Bekijk hier onze actuele wachttijden. U kunt elk gewenst moment een online afspraak inplannen via deze website.

De specialisten van Haaglanden Clinics

Een impressie van Haaglanden Clinics GREEN

Geen zin in lange wachttijden?
Bij ons wordt u snel geholpen!